loading...
فانونه , جوک , اس ام اس , عکس , کلیپ , فیلم , دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 300 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام ستاره با بالاترین کیفیت
آهنگساز : سامان جلیلی ، تنظیم : حامد برادران ، ترانه : امید علیجانی

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
Download New Music Saman Jalili Setare, آهنگ جديد سامان جلیلی ستاره, آهنگ ستاره از سامان جلیلی, دانلود آهنگ جديد سامان جلیلی به نام ستاره, دانلود آهنگ جديد ستاره سامان جلیلی, دانلود آهنگ ستاره سامان جلیلی, دانلود ستاره از سامان جلیلی, سامان جلیلی به نام ستاره, ستاره از سامان جلیلی, متن آهنگ سامان جلیلی به نام ستاره

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی نام ستاره :

نگو دلت با من نیست ، نگو از جنسه سنگه
بگو چشمات سر چی ، داره با من می‌جنگه
این از بختِ منه که ، همیشه پای این عشق
یـه جا باید بِلنگه
نگو بهم محاله ، تورور بدست آوردن
منو میبری با این ، حرفا  تا مرز مردن
اشکام از دوریِ تو ، ریختن ندیدی از من
چه آبرویی بردن
عاشقتم.. میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو
بگیری ، غمِ تو ، از روزگارمو
تا ابد ،  جونمو ،  پای تو میزارمو
دیوونتم.. امشب ، میگم، من با تو رازمو
دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو
بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو

 ♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی نام ستاره

♫♫♫♫♫♫

تو با این همه آزار آخه کجا رسیدی
منو تو چشم مردم به رسوایی کشیدی
بگو تهش چی میشه
من راضیم حتی ، به هر خوابی که دیدی
همین حالی که دارم ، تو چشمای تو هم هست
موندن سر حرفت ، منو میبره از دست
نشد این اعترافو ، ازت پنهون کنم که
چشات مثلِ ستار ست..
عاشقتم.. میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو
بگیری ، غمِ تو ، از روزگارمو
تا ابد ،  جونمو ،  پای تو میزارمو
دیوونتم.. امشب ، میگم، من با تو رازمو
دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو
بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.70 مگابایت


دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ سامان جلیلی, دانلود آهنگ سامان جلیلی ستاره, دانلود آهنگ ستاره, دانلود آهنگ ستاره از سامان جلیلی, دانلود آهنگ ستاره با صدای سامان جلیلی, دانلود آهنگ شاد, متن آهنگ جدید ستاره سامان جلیلی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1555
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 291
  • آی پی امروز : 572
  • آی پی دیروز : 325
  • بازدید امروز : 2,979
  • باردید دیروز : 863
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,838
  • بازدید ماه : 12,838
  • بازدید سال : 112,446
  • بازدید کلی : 2,274,031
  • کدهای اختصاصی