loading...
فانونه , جوک , اس ام اس , عکس , کلیپ , فیلم , دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 430 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (1)

اینجا احساس فروشی شده …

عشق  اجاره ای شده …

و تنهایی هم برای ما آدم شده …

اس ام اس غمگین تنهایی ۹۵,اس ام اس غمگین تنهایی

خسته ام از دلداری های مجازی

دلم شانه های حقیقی میخواهد…

اس ام اس غمگین ۹۵

 

از دیگران بپرسید یک شب چند روز طول میکشد

.

.

.

.

.

انهایی که به شما بخندند تنهایی را درک نکرده اند

اس ام اس تنهایی ۹۵

من به تنهایی این دل مشکوکم !

یا دلکم دل نیست ٬ یا آن که در دل است ٬ اهل دل نیست

اس ام اس ۹۵

کنار پنجره ی تنهاییم

میان هاله ای از غم

بین پیچک های کنار نرده

ته نشین شده ام

اس ام اس غمگین تنهایی جدید ۹۵

جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره

مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی

اس ام اس غمگین تنهایی جدید

کافه را گرد دلتنگی گرفته

صندلی های خالی

فنجان هایی از تنهایی لبریز

اس ام اس های غمگین ۹۵

هفت شهر عشق

شهر اول : نگاه و دلربایی

شهر دوم : دیدار و آشنایی

شهر سوم : روزهای شیرین و طلایی

شهر چهارم : بهانه ، فکر جدایی

شهر پنجم : بی وفایی

شهر ششم : دوری و بی اعتنایی

شهر هفتم : اشک ، آه ، “تنهایی”

sms غمگین تنهایی ۹۵

تنهـــــــــــایی ام عمیق است

دیگر دست هیچکس به آن نمی رسد!

که بخواهد از تنهــــــــــــــــــایی

درم آورد…

اس ام اس عاشقانه ۹۵

مـثـل آن مسـجـد بیـن راهـی تنـهایـــــم

هــرکــس هــم کــه مــی آیــد مــی شــکنــد . . .

هــم نمــازش را هــم دلــم را و مــی رود

اس ام اس دل شکستن تنهایی

به پندار تو :

جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ،

زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست ؟

اس ام اس دل شکستن تنهایی

تنهایی …

توی صف نانوایی هم ، صف یه دونه ای ها جداست !

اس ام اس تنهایی دل شکسته

تنهائی چیزی است که آدم از دستش برمی آید امّا . . .

از پسش بر نمی آید . . .

اس ام اس غمگین و دلشکسته۹۵, جملات غمگین و تنهایی ۹۵

اینجا….حریم من است….

حریم قلب کوچکم….!

قفس تنهایی من…..

و…..حرفهای ناگفته ام……!!!!

کسی……دلش برایم نسوزد…….!!!

من….این قفس رادوست دارم….

و…..تنهاییم را….!

تنهایی….تنها اتفاق این روزهای من است……!

جملات زیبا و کوتاه ۹۵

تنهایی آدم را حشره شناس میکند

حتی نایاب ترین عنکبوت های دنیا هم

در اتاق دل من تار تنیده اند

 جمله ی زیبا و عاشقانه ۹۵

گاهی تنهایی

آواز غمگین پرنده ای است

که هر روز جفتش را می خواند

و نمی داند

که آخرین بازمانده از نسل خویش است!

جملات کوتاه ۹۵

بی تو من

خاص ترین خاصیتم . . .

تنهائیست!

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۵

وقتی که تموم احساس دلتنگیم را با یک به من چه پاسخ میگرم؛

به کسی چ ک چقدر تنهایم!

sms 2016

انقدر دست هایت را باز نکن مترسک

کسی تورا در آغوش نمیگیرد

ایستادگی تنهایی می اورد

من امتحانش کرده ام!!

اس ام اس های عاشقانه ۹۵

 سال هاست که معنای این را نفهمیده ام . . .

رفت و آمد . . .

یا

آمد و رفت . . .

آدم ها میروند که برگردند

یا می آیند که بروند؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آپلود آهنگ در تاریخ 1394/07/04 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

برای اضافه کردن آپلود سنتر به وبلاگتون می تونید کد زیر را در قالب وبلاگ قرار دهید







آدرس سرور آپلود : http://traups.com

عکس بازیگران | گالری عکس | مد لباس | اس ام اس طنز | جک با حال


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1555
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 291
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 570
  • باردید دیروز : 326
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,682
  • بازدید ماه : 6,702
  • بازدید سال : 62,314
  • بازدید کلی : 2,223,899
  • کدهای اختصاصی